Spadag

Hejsan hoppsan :)

Idag hade jag en egen liten spadag här hemma. Eller snarare en pedikyrdag :}


  • Började med att dusha och skrubba. 
  • Steg nummer två var att smörja in fossingarna med en fet salva för att mjuka upp.
  • Så blev det att sätta på plastpåsar så att jag inte skulle kladda ned hela huset
  • Sedan blev det strumpor också så att jag inte skulle halka omkull när jag skulle gå ngnstans ;p
  • Ca. 2 timmar vid datorn och TV:en för att inte ha allt för tråkigt under tiden krämen "gjorde sitt"
  • När allt detta var klart så blev det att måla på lite fransk målning också ^^


Haha, så där gick det till när jag hade mitt hemmaspa. Det är så mysigt att få pyssla om sej ibland, bara ta det lugn och inte bry sej om någonting. Hade spadag med Jonna för några år sedan också, i 5:an tror jag. Då badade vi bubbel, hade frukt"drinkar" och ansiktsmasker. Haha, det var sjukt kul asså :D Någon gång måste hela T.E.J.S göra ngt liknande :) Jag har för mej att vi har pratat om det också, annars har jag drömt det x)

Imorgon bär det av till Stockholm med Mamma och Mikaela, så det blir nog inte av att blogga så mycket. Inte blir det några bilder på bilddagboken heller, men det är sånt som kan hända ibland ;p Ska träffa ett par vänner till familjen, vi sover kvar där en natt och sen bär det av hemåt igen på fredag. Så då vet ni alla som läser (om det nu är någon alls? >_<) att det inte blir någon uppdatering förens på lördag skulle jag tro.. Kommer nog hem på fredag kväll så det blir nog inget bloggande då.

För övrigt så har det inte hänt mej någon speciellt idag. Har setat vid datorn och lyssnat på musik.. Pratat med folk på msn och inne på bdb, fotat lite, redigerat bilder i photoshop. Lagt ut en bild på bilddagboken - det vanliga :)

image185
(Fast denna redigerade jag igår :} )

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0