Simning var det första_

Ja, idag så var det simning som hände först på dagen. Eftersom att den är direkt på morgonen så hinner man inte sova så mycket (trök -.-') så jag gick upp vid 8 som vanligt. Och jag gick och la' mej ganska sent så jag sov inte så väldigt mkt heller. Gissa vem som var sjukt trött efter träningen (och nu med föresten)? Fick pankaka när jag kom hem - mumsigt! :) Söndagar är alltid så tråkiga, man bara sitter och gruvar sej över att det ska bli ny arbetsvecka. Jag vill ju vara ledig o.o Och på tisdag är det pianofrossa också - trök -.-' Jag ska spela en del ur "Für Elise" men om jag själv fick bestämma så skulle jag nog vilja hoppa över det. På fredag är det musikcafé i skolan och jag ska "ställa upp" med Emma, Ida, Sanna och Carro på det. Det är första gången vi står på scen tillsammans och vi ska spela en egen låt - redan första gången! :DD Jag har berättat förut om vem som spelar vad, men jag gör det igen.

Emma: Trummor
Sanna: Elgitarr
Iida: Bas
Carro: Halvakustisk gitarr
Jag: Sång.


Så se om jag vågar bara o.o Jonna och Tilde skulle visst komma sa dom, så det känns nog lite bättre då.

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0