Plugga'plugga'plugga*

Nu så pluggar jag lite med Emma över msn. Vi tränar till provet imorgon - fysik är det -.-''  Och samtidigt som jag pluggar så pratar jag med Linnéa :DD

På fredag så blir det (förmodligen) filmkväll med Linn, Linnéa och Erika :D Jag längtar så in i bomben på att det ska bli fredag ;))  Vi blir nog hemma vid mej, sen så blir det sova över grejs :DDDDDD   Så kommer kanske Sanna också, och kanske Jonna och Tilde med, undrar hur fullt det blir i mitt rum då x)) 7 personer i ett rum där det brukar få plats med högst 5 personer typ o.o Så det blir ganska trångt skulle jag tro x) Men man kan se det som en utmaning.

Ajja, snart så ska jag fortsätta att tråna lite på piano läxan (-.-''''''''''''''''''''''''')

Pöss påer allihopa :*

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0