Nu känner jag för en långlånglånglång rubrik igen, det är väl roligt vavavavava :DDD Haha, NU så börjar äntligen texten :) *****

Höh, jag har typ "damryck" (inte sjukdomms damp, utan flumm damp x)) )  Inte så bra att skämta om det, men det gör jag inte heller, jag vet ju liksom vad det egentligen är och jag säger ju inte att jag har damp för att jag tror att man har damp när man är flummflumm. Haha, det kittlar i min mage på ett visst sätt x)))  Just nu så pratar jag med Linnéa på msn.  *Flummflummflumm* >____<  Hmmmmmmmmm..... Iiiiiiiiimooooooooooorgoooooooon har jag prooooov - usch ;s *flumm* Men assoo (vet att det stavas med Å^) jag vill inte spela piano imorgon : //// trök.. och jag kan inte min läxa riktigt, jag orkar inte spela piano under vardagarna, det är tråkigt och jag suger på det. Jag får nog be mina föräldrar att försöka säga åt mej att spela lite då och då - jag kommer inte för mej att spela igenom läxan när jag får den :@  Jag måste lära mej att priorutera (eller vad det nu heter) rätt. Nuu så fick jag dåligt sammvete för att jag är så dålig på att planera mina grejor -.-''   Ååh ! >_<

Hejdå .

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0