"Hug mugs"

Hittade detta på ngn sida. Det är specialdesignade chokladmuggar (som kallas för just "hug mugs"), så när man har den i handen blir det som en chokladluktande snöboll ^____^ Tyckte att det var lite roligt :}

image175

Just nu så gör jag inget spec, pratar lite med Jonna på msn, kollar lite på bdb osv. Borde börja lite på piano läxan, men jag oorkar inte >_<  (Nu så loggade Emma in också ^^) Sen så har jag lite svenska att göra också - "boken om mej"  snacka om tråkigt -.-'   Men jag måste ta mej samman snart, kan inte sitta vid datorn dygnet runt under helgerna (inte för att jag sitter exakt 24 timmar om dygnet då men ;p). Hmm.. vad har jag mer för läxor då? Typ.. Engelska, franska.. uuh.. matte (piano), no (har prov på onsdag och på torsdag har jag ett läxförhör som jag missade under tiden jag var sjuk -.-').. Möjligen so också. Det är ju så att man blir helt Gaah, jag är redan sjukt skoltrött, jag vill inte gå till skolan. Jag orkar inte. Inte för att jag inte mår bra eller så, utan mer för att det blir lite för mycket press tror jag. Skulle mycket hellre vara hemma och se på film än att sitta på en trokig franska lektion - usch, jag fattar ju typ ingenting -.-'''  Lixom, "Bonjour".. Tss, det är så tråkigt.

Ge mej sommar nu vettja, och ett långt sommarlov på sisådär.. 12 månader :DD Deet skulle vara roligt ^^

Det här blir nog det sista inlägget för dagen skulle jag tro. Klockan är redan (;o) halv 6 så jag är nog inte ute så länge till, även om jag skulle kunna det så tror jag nog inte att jag tänker vara inloggad till det att jag ska gå och lägga mej.

Och nu blev jag fett sugen på varmchoklad o.o  Haha, men det får vara som det är :p  Men nu så ska jag ner en liten stund, kommer om ett tag ;)

Okej, är tillbaka. Och jag smaskar på ett päron, haha :}  Men nu så ska jag publicera detta inlägg serru ;) Hejdå


Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0