Äntligen skola :D

Haha, så trodde jag nästan aldrig att jag skulle skriva >_<  Men jag var faktiskt till skolan idag - för första gången på två veckor :DD Men det var ju inte så långa dag heller. Två lektioner, gills det? Men i alla fall, det var engelska och musik. Engelskan gick ju bra eftersom att jag inte fick svara på så mycket, har ju inte varit med, så det var nästan en bra lektion ^_____^  På musiken så spelade jag med tjejorna, så det var väl ingenting speciellt som hände idag. Eller jag fick ett erbjudande att åka till Kupolen med Sanna och Linn, men jag ville inte. Eller orkade inte snarare. Har uppdaterat bilddagboken också, fast det är inget speciellt det heller, egentligen så borde det inte ens ses eftersom att jag beskriver att jag är irriterad för att jag ligger efter i skolan och ska göra prov och sånt. Att jag bara får trökiga kedjebrev som e-mail, och det är lite till, men som sagt, inget som är värt att ses. Laddade över lite låtar till mp3:n igår, lite låtar som inte fått plats förut, men jag rensade bort lite också, sånt som jag inte lyssnar på längre, så det blev bra, det som är mindre bra är bara det att det lägger sej lite var som hellst, så jag vet inte riktigt vart jag har dem. Men det får jag checka. Usch, min mp3 är typ.. mp3:ernas tegelsten -.-'  jag vill ha en ny. Typ en ipod, det skulle vara roligt :D Fast det får jag nog spara ihop till själv - och det mej ingenting faktiskt *v*  Men nu ska jag fortsätta lite med designen istället så att den får bli klar någon gång.

Ha det så bra!

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0