Ännu en ny design

image172Nu måste jag vara väldigt dryg som ändrar min desigt stup i kvarten. Men det är ju så roligt att pyssla lite med den.

Men nu har jag i alla fall ändrat allting helt och hållet. Jag har bytt mall och gjort den iordning efter hur jag vill ha den :-}  Haha, vad ful den gubben blev med näsa x)

Idag så har det mest blivit av att sitta vid datorn i pyamas. För mej är det fortfarande eftermiddag, det känns inte som att klockan är 18:49, det känns mer som att den är någonstans kring 16.

Har fixat lite i photoshop idag också, bilden i det här inlägget bland annat. Den är tagen igår när jag var på bio med Jonna, Tilde, Catharina och Sanna. Jonna målade på min arm då :D

Kom nyss på att tänka på en sak - är det inte Melodifestivalen idag? Eller det kanske bara är jag som har inbillat mej :)  Men jag får kolla om jag har rätt, ska gå nu - Hejdå

PS. Jag måste bara berätta att jag känner mej väldigt duktig på att skriva många spalter, haha :D


Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0