Varm choklad? (a)

image259
Oooh, nu blev jag riktigt sugen på lite varm choklad med grädde i. Jag tror att jag ska gå ner och titta om vi har lite pulver :p Det var jätte länge sedan jag fick i mej lite varm choklad, så det är nog på tiden nu, haha. Nej, ska inte sitta här och fresta mej själv. Måste ju gå ner och kolla i skafferiet, hejsan svejsan så länge. :)


Btw, så är jag fortfarande otroligt glad för att mina skivor kom igår ^^ Har bara lyssnat på dom idag :}


Och längtar så in i bomben till imorgon! Timo Räisinen blir det av att lyssna på juu :) Med Jonna, Tilde och Sanna. *Längtar'längtar'längtar*


Nu ska jag kolla om vi har någon choklaad hemma. ;)

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0