Statstikens gångar

Tittade nyss igenom statstiken, och jag blev riktigt glad :) Idag har jag nämligen haft fler besökare än vad jag har haft tidigare. Och här syns det väldigt bra att jag bara är en småbloggare också. Med cirka 5-6 läsare om dagen (precis när jag började blogga så var det metydligt mindre än så. 0-2 läsare om dagen). Så 32 besökare känns som ett väldigt stort lyft för mej :)

Vill bara påpeka en sak :p Kommentera lite mer - allt som allt. Bra saker, dåliga saker. Berätta om vad du tycker är dåligt på min blogg, och vad som du skulle vilja läsa mer om. Vad vill du att det ska finnas lite mer av? Tävlingar? Mode? Musik? Jag välkomnar alla kommentarer med ett leénde för er som undrar x)

image315

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0