Söndag eftermiddag

Hejsan svejsan :)
Nu så var det söndag igen, och imorgon blir det skola igen. För min del så skulle det vara skönt att få vara hemma någon dag till (a). Fast vi får sluta en timme tidigare imorgon, gympan blir överhoppad och ditlagd på onsdag istället - vi har bad då. Fast på morgonen, så min sovmorgon tas bort. Sen blir det bad igen på fredag när alla tre musikklasserna ska åka och spela lite (fast det blir nog mest kör om jag jag har fattat rätt). När det är klart så ska vi knalla bort till äventyrsbadet. Det blir nog rätt kul skulle jag tro :}


Just nu kan man inte direkt säga att jag är på världens bästa hummör, mitt internet krånglar som in i.. jag vet inte vad. Riktigt segt kan det vara emellanåt, och ibland är det som vanligt. Vi får se om det blir bättre snart.


Jag funderar på att göra om designen också, men jag vet inte riktigt hur jag vill ha det. Några ideér? Någon?


Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0