Sadness

Okej, nu är det faktiskt jag som känner mej ledsen. Har gråtit så in i bomben, allt smink åkte av. Tänker inte gå in på detaljer - om varför jag är ledsen, det vill säga. Det är ju egentligen en ganska fånig sak, så jag står över att dela med mej av detta till världen.

Egentligen borde jag gå och lägga mej, men jag är fortfarande sur över vad som hände. Så nu tänker jag sitta uppe vid datorn ett tag. Jag skulle ändå så inte klara av att somna nu i alla fall.

Imorgon har jag sovmorgon också - Gud vad skönt. Även om det bara är en timme x-tra som jag får. Så är det bara 4 lektioner som vi har också. Sen har jag pianolektion efter skolan.

På gympan idag så hade vi bad, självklart så packade jag ner mina vanliga gympakläder. Hade helt glömt bort att vi skulle ha simning. Iida hade också glömt, och Sanna ville inte simma i det blå. Så vi gick ut och spelade lite fotboll i det otroligt varma och sköna vårvädret. Nu så ska jag kolla lite modebloggar. Hejdå

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0