Musikmorgon

Tjabbalaj! {Haha, ett av mina puckade ord ;)}
Måste säga att det är riktigt skönt att vara ledig lite. Två dagar är ju inte så mycket, men det räcker faktiskt. Nu är det inte så väldigt långt kvar till sommarlovet heller - jag verkligen längtar! :'D

Under morgonen har jag lyssnat en hel del på musik. Fast bara en och samma låt i sträck, det går bara inte att beskriva hur bra den är.

Jag funderar på om jag ska fota lite idag, nu var det ett tag sedan jag var ute och fotograferade faktiskt. Fast måste radera lite bilder ur kameran först. Sådär, nu är bilderna på datorn, ska skicka dom till Carro sen (det var nämligen hon som tog bilderna :p).

image298

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0