Musikdrömmar

Började nyss drömma om framtida musikkarriär. Men jag skulle faktiskt inte kunna tänka mej att spela "själv" som t.ex Avril Lavigne. Nej, jag vill spela i ett band tillsammans med ett par vänner. Till sommaren skulle jag kunna tänka mej att spela en hel del och träna på fritiden. Nu (fortfarande under terminen) skulle jag kunna tänka mej att träna på helgerna. I Juni (vet inte riktigt när i juni) blir det nog rockkväll på flytande scenen. Ååh, det skulle vara en dröm att vara med på det ju ♥ Vi har ju redan spelat en gång - och det var nog ett av det roligaste jag har varit med om. Haha, nu är jag verkligen jättetöntig som pratar om hur jag vill att det ska bli. Det kommer säkert inte att bli så här, men man kan ju alltid hoppas :)


Imorgon har jag prov i Engelska, vi får se hur det går. Förhoppningsvis så går det bra, men med tanke på att det är sånt som vi har gått igenom förut så går det nog bra ^


Nu ska jag sluta för dagen. Hejdå











Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0