Igår-längta-tillbaka-känsla

Uuusch, kan säga att man idag längtar tillbaka till konserten (med Timo Räisänen) otroligt mycket, och det känns som att gårdagen aldrig inträffade. Som en dröm känns det. Allt är förbi, och det enda man har kvar är sina minnen och autograferna. Och minnet från kramen ^ Haha, det var så sjukt himla bra, jag vill bara att det ska vara om och om igen. Det var så härligt med den höga musiken (men jag trode att jag hade fått tinnitus nör jag kom hem och skulle lägga mej :s). Och själv var ju så himla bra på scen också. Nej, det här går bara inte att beskriva :) För-bandet som spelade hette i alla fall Good looking trash, även dom var sjukt bra. Tyvärr så fick jag ine så bra bilder (tog med mobilen -.-') För Jonna hade läst från biljetten att man inte fick ha kamera, men det var ju en hel hög med folk som hade kameror med sej när vi väl var där inne (jag lämnade min i jackan). Så det var lite tråkigt egentligen, men Tilde skulle skicka lite bilder från hennes mobilkamera (som är hundra gånger bättre än min) över msn. Efter konserten så ringde Jonna efter sin mamma, och under tiden vi väntade så gick vi ut. När vi står och väntar så kommer trummisen och basisten gående, så det blev lite fotning med dom ;)

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0