Godmorgon :)

Nu vaknade jag för inte så länge sedan. Stina (hunden) sov inne hos mej inatt, så jag är ganska trött nu. Hon är vanvid att sova inne vid Mamma och Pappa, så hon gnydde ganska mycket under natten. Men jag ger inte upp! Jag ska försöka vänja henne vid att sova i mitt rum. :p Men faktiskt så lät hon inte hela natten, hon somnade i min säng ett tag, men sen blev det nog lite för varmt för henne. Det var senare mot morgonen (3,4,5,6) som hon började gråta. Vid 6-tiden gick jag ner med henne i köket, tydligen så hade hon sovit ut då. Ajja, den hunden är för gullig i alla fall :) <3

Det blev ingen träning idag, vilket faktiskt var ganska skönt eftersom att jag var väldigt trött imorse (vaknade runt 8, då jag brukar bli väckt på söndagar). Japp, men nu ska jag ner och äta frukost, hejsvejs.

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0