God natt (v

Nu går jag och lägger mej. Om det är som vanligt så ska jag på träning i morgon bitti, så jag måste sova så att jag orkar upp vid 8-tiden imorgon. Usch, jag skulle vilja sova mycket längre än så, men det är skönt att komma igång med simningen igen. Nu var det ett tag sedan jag var där sedan sist, så jag börjar längta tillbaka. Det blev ju så konstigt när jag blev sjuk förut, jag missade en massa träningar. Så när jag kom tillbaka igen så hade jag fått ganska mycket nedsatt kondis. Eller jag orkade väl, men jag var betydligt segare än förut -.-' Jaja, så fort jag kommer igång igen så blir det nog bra :)


Senaste gången jag var där så var det en ny tränare som inte jag har haft förut (men hon hade tydligen varit där ett tag). Och jag suger verkligen på vanligt bröstsim (så som man egentligen ska simma), så det gick ju väldigt segt för mej (och syster). Så dom som var före hann ju börja på ett andra varv innan vi hade gjort klart vårat första. Så  när vi var framme sa tränaren ngt som: Nu får ni skynda er så att ni inte kommer efter så mycket.  Och hon sa det inte direkt på det bästa sättet, det lät nämligen ganska spydigt, som att "fan vad kassa ni är, skynda så att jag inte behöver skämmas!". Lix, jag hade varit sjuk i 2 veckor, man ska ju inte direkt förvänta sej att vi är mästare direkt efter att ha varit nedsmittade. Nu till saken: Hon gjorde inget vidare första intryck på mej.


Och redan så är halva helgen över, lördagen gick ganska fort, kanske för att jag sov ganska länge. Det är nog nästan bäst om jag ser upp med det. Det är så himla trist att missa halva dagen. "Carpe Diem", det är någonting som man borde leva efter, "Fånga dagen" som det betyder.


Nej, nu är det jag som går bums i säng, ska bara ner och titta vad resten av familjen gör först.


Ha det så bra! - Godnatt ♥

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0