Ge mej detta så får du en puss :}

Haha, lite smått skratt på rubriken, tycker själv att den blev smått konstig^ men i alla fall. Nu har jag hittat en hel del "grejor" som jag önskar mej :p Och det är ju svårt att få nog när det kommer nytt hela tiden, så blir man förälskad i det också. I alla fall så har jag tittat en hel del på Delias, och det är ju inte bara så jättelite man hittar där: Linnen, Kjolar, Jeans, Tunikor, Tee's, Klänningar och mkt, mkt mer.

image275image276image277image278image279image280image281image282

Nu längtar jag otroligt mycket till sommaren, efter det sköna vädret och alla färgglada kläder :) Mmm.. och allt detta skulle jag gärna ha i min garderob ;D

Kommentera
Postat av: Annie

fint :)

2008-04-06 @ 18:21:38
URL: http://livitext.blogg.se
Postat av: carro :)

shhiiit vad fina kläder :) GEEE MIG :D

2008-04-07 @ 18:18:36
URL: http://morrizh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0