Förvirring

Nu har jag varit borta i ungefär tre timmar. Gick över till Mormor och Morfar ett tag. Hela familjen var nämligen bortbjuden på lunch, och där var även lite kusiner (2 stycken). Först trode jag att jag skulle hjälpa Pappa att ta bort grenar från gården, men det behövdes tydligen inte. Så vid 14-tiden traskade alla tre (Lillasyster hade gått tidigare) över till morföräldrarna.

Och så blev jag bara så irriterad just nu, men jag vet inte riktigt varför. Hmm.. Jag tar nog en lite stund för mej själv för att tänka lite på varför jag är så irriterad.

Just ja, jag satte upp en poster i min garderob idag också (det är inte detta som min irritation tänder till på :p). Kollade igenom alla mina FRIDA-tidningar. Men jag hittade inte direkt någon som jag blev direkt kär i, så det blev en på Tokio Hotel. Fast det gör ju ingenting för mej eftersom att dom är riktigt bra :)

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0