Filmtittare

Hej, fick sluta idag vid 14:20, så jag hann ta bussen vid 14:30 :) Egentlign brukar vi sluta vid 15:00 men våran svenskalärare skulle på möte. Så var det ingen piano heller, så gissa om jag blev glad när jag fick åka hem tidigt?


I alla fall så satte jag mej och tittade på film när jag kom hem. "She's the man" var det. Älskar det filmen assooo. Haha :p Så var jag så sjukt trött när jag kom hem (är det nu också ifs), så jag orkade inget annat än att slänga mej på soffan för att kolla på en bra film. Fick lov att ta bort min sovmorgon imorse för att kunna ha gympan (bad). Och jag är fortfarande döv i ena örat för att jag fick vatten i det imorse, fick aldrig ut det där ifrån, så jag irriterar mej väldigt på det.


Ha en bra dag! :)


Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0