Dagens låt.

Usch, nu skäms jag. Nu var det en hel evighet sedan jag la' upp "dagens låt" senast. Men nu (äntligen) så kommer det :) Det här är en av de (väldigt många) låtar jag verkligen älskar. Hoppas att ni gillar den ni med :)


Weezer - My name  is Jonas



Gaah, är det någon ber än jag som älskar det där "pipljudet"? Jag vet inte vad jag ska kalla det, men det är mellan första refrengen och andra versen. Åååååh, det låter så förjävligt äckelbra, jag älskar det ♥ (haha, ja, jag beskriver någonting som äckelbra när det är riktigt bra i mina öron ;p)

Kommentera
Postat av: Fiia ,

Hur lägger man upp klipp på pressen från YouTube? Tacksam för svar . Ha de underbart . :)
HUG!

2008-04-21 @ 23:27:15
URL: http://lashee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0