Test ;>

Om du får mer än 30 är du paranoid.
om du får 21 - 29 är du normal.
om du får 11 - 20 är du nästan aldrig rädd.
om du får 10 eller mindre är du ovanligt svår skrämd.

Jag är rädd för.. :

[ ] homosexuella
[x] mörker
[x] att vara singel/ensam föralltid
[ ] vara mej själv in för andra
[ ] höjder
[ ] svarta katter
[ ] fåglar
[/] fiskar (i badvatten)
[ ] myror
[ ] köra
[ ] flyga
[ ] blomma eller andra plantor
[ ] bli rörd
[ ] eld
[ ] vatten
[/] havet
[/] misslycka / skämma ut mej
[ ] grodor / paddor
[ ] möss / råttor
[ ] hppa från höga ställen (lite)
[ ] snö
[ ] regn
[ ] min mamma
[ ] vind
[ ] clowner
[ ] stora foksamlingar
[ ] korsa broar
[x] döden
[x] dö ensam
[ ] himlen
[ ] att mina föräldrar inte ska gilla den jag är
[ ] bli rånad
[ ] män
[ ] kvinnor
[ ] ha ett jättestort ansvar
[ ] doktorer
[ ] tandläkare
[x] att mitt hus ska brinna ner
[x] tornado
[x] orkaner
[x] sjukdomar
[/] att tappa bort min iPod / mp3
[ ] ormar
[x] hajar
[ ] vapen
[ ] fredagen den 13:onde
[ ] att fastna någonstans du är
[ ] spöken
[ ] halloween
[ ] skolan
[ ] åka tåg eller tunnelbanor
[ ] udda tal
[ ] jämna tal
[x] vara ensam på natten
[ ] växa upp
[ ] monster under sängen
[x] läskiga ljud på natten
[ ] att inte genomföra mina drömmar / mål
[ ] blod
[x] att någon du älskar eller bryr dej om ska bli skadad
[ ] kärlek
[x] förlora någon du älskar
[ ] riva dej på papper
[ ] ramla medans du springer
[/] spindlar
[ ] fötter
[ ] nålar
[ ] ramla ner för trappor
[x] drunkna
[ ] tatueringar
[ ] folk som inte pratar engelska
[ ] få problem
[ ] skada någon
[ ] knivar

Totalt: 16 ½

Taha, nästan aldrig rädd ;>

Kram <'3 // Jaoduu

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0