Test ;)

[x] jag gillar smala jeans
[x] musik är mitt liv
[x] jag skriver poesi/låttexter
[x] mitt hår täcker en del av mitt ansikte
[ ] jag använder band-tshirts
[ ] jag vet vem jeffre star är
[x] jag använder converse skor.
[ ] jag använder vans
[x] jag använder eyeliner
[ ] jag har, eller vill ha läpp-piercing
[ ] jag lyssnar på Saves The Day, Chiodos, Thursday och H.I.M
Total: 6

[x] mitt kärleksliv suger
[ ] jag är med i ett band
[x] jag förstår att My Chemical Romance inte är emo
[x] jag förstår också att Green Day inte är emo
[ ] jag vet vad "mosh" betyder
[ ] hörnor är för riktiga coolingar
[ ] jag ogillar för det mesta MTV
[x] jag tar ofta bilder på mig själv
[ ] ..ofta sånna där man inte kan se hela mitt ansikte
Total: 4

[x] jag kan inte leva utan min iPod eller MP3
[x] jag vet att emo bara är en stereotyp.
[ ] jag har tjocka oversized solglasögon
[ ] jag har tuppkam
[x] jag har haft svart nagellack
[ ] jag hatar min mamma
[ ] jag hatar min pappa
[ ] jag hatar min stad
[ ] svart är en underbar färg
Total: 3

[ ] jag lyssnar på musik just nu
[ ] jag vet vad hxc och sxe betyder
[ ] myspace
[ ] jag brukar använda nitbälten
[ ] jag har haft en kropsdel signerad av ett band.
[ ] jag har gråtit när jag lyssnat på Dashboard Confessional.
[ ] jag har/vill ha svart hår
[ ] min garderob består främst av mörka kläder
[ ] jag gråter mycket
[ ] jag skriver på mig själv
[ ] jag har blivit kallad emo förut
[ ] jag gillar inte att bli kallad emo
Total: 0

TOTAL SUMMA:
Addera dina poäng och multiplicera dem med 3.
Summan du får är hur många procent EMO du är.
6+4+3+0 = 13
13 x 3 = 39

Resultat = 39%

Haha, okej 39% Emo >_<

Kram ♥ // Jaoduu

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0