Spel Beroende..? >_<

Hejsan! ♥

Under tiden man är sjuk så hinner man ju få väldigt tråkigt. Och då är det jätte bra om man har:

1. En dator    och..
2. Ett "The Sims 2" spel ^^

Satt ett par timmar igår, och så blev det ytterligare ett par idag >_<
Det är ju så himla roligt att ta hand om alla "människor", och bestämma deras liv och så ^^.
Och orsaken, till att jag inte spelar just nu, är att pappa skulle ha den en stund nu.. Så då kilade jag upp och tog datorn som är inne på mitt rum för att blogga lite ^^. ( Okej, inte enbart blogga.. Men bland annat >_< ).

Men nu så ska jag sluta för att.. Jag vet int evad jag ska göra, men jag ska sluta skriva i alla fall ^^

Kram // Jaoduu


Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0