Pon & Zi

image58Hejjhejj .  Söker på lite Pon&Zi bilder. Dom är ju så himla gulliga! Hur är det möjligt egentligen? Och för övrigt så älskar jag sånna här rörliga bilder som man kan använda på bloggen, det blir ju så hiimla sött. Aja.. Dagen i sej har väl varit bra. Vi fick sluta ngn timma senare bara för att det var ngn provapå - gympa - grej. Men det gjorde nog inte så mkt. Har trixat med en hel del bilder på paint. Ja, man kan se en bild här under t.ex. Det kanske inte blir så roligt med massa såna bilder i längden, så ska försöka att komma ihåg att ladda batterierna till kameran. Är inte direkt så jätte glad idag, jag länner mej väldigt besviken.. Skulle gärna vilja prata aningen mer, framför allt med *******, jag vill prata med honom, men vågar helt enkelt inte. Men det får vara. Jag menar, någon gång kommer jag ju ändå att prata med honom. Aja, man får hoppas på det bästa ;)
Fy, nu är jag jätte trött, ska nog snart gå och lägga mej.
Hejdå

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0