Och så var det över.. *Suck*

Ja, nu var det slut då.. Dom sjöng "Welcome to the black parade".
- Det bandet är värt att älskas.    Ja, det är mina ord. Gerard Way.. Honom har jag tänkt mktmkt på.. Om hur det skulle kunna vara att träffa honom, hur han är som person osv. Men dom önskningarna.. Bleknade efter ett tag. Ja, dom bleknade efter att jag börjat i min nya klass, för i klassen hittade jag ngn ny att "drömma" om. Och han är värklig. Ja, det är ju Gerard också, men honom kommer jag aldrig att träffa personligen, det är bara att inse. Så.. *******, honom kan man ju prata med i alla fall, nakdelen är bara den att jag inte vågar. Fega jag. Att det ska vara så svårt? Men drömma kan man ju alltid göra, men om jag inte vågar prata med honom, så kommer drömmen att förbli en dröm. Och det är det jag vill minst.

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0