Min kassa humor .

Hejjhejj .

Hittade på världens kassaste låt idag, om våran hund -.-'
Hon låg och sov i som korg förut idag, och hon såg faktiskt ut som en korv >_<
Såklart så gav jag henne det namnet också "Korviih" xD "Korviih, yeah! Korviih, yeah! Korviih, Korviih, Korviih, Korviih, Korviih, Yeah!" xD
Det är min humor, det >_< .
Och igår ( Kväll ) så spelade jag lite Sims också, och då skulle jag göra en familj åt Mikaela. Och hon skulle bestämma efternamnet. Hon började "Ell.. b.." så viste hon inte riktigt vad som skulle komma sen, så då skrev jag vad dom kunde heta ( Var väldigt trött då xD ). "Ellbrakfiis" skrev jag ( Ingen komentar ), och så uttalade jag namnet med lite spansk accent. Och där satt jag sedan och skrattade i ca. 10 minuter.

Men nu ska jag sluta vara så barnslig, för ett tag i alla fall ^^.

Kram ♥ // Jaoduu


Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0