Lista .

Är du....

[ ]Jätte glad
[x]kär
[/]glad
[x]trött
[ ]vild
[x]lugn
[ ]Nervös
[x]uttråkad
[ ]irriterad
[ ]ledsen
[x]besviken
[ ]arg
[ ]sjuk
[ ]Stressad
[ ]Förvirrad
[ ]sårad
[x]Olyckligt kär

HAR DU..

FOLKÖL I KYLEN: Nej, vrf skulle jag?
NÅGOT HUSDJUR:  Ja, 2 hundar, 2 katter >_< 
NÅGON FAVORITRÄTT: Inte direkt, äter det mästa.
NÅGON FLICK/POJKVÄN: Nej -.-'
PUDER PÅ DIG: Nope.
NÅGRA FRAMTIDSPLANER: Inget som jag kommit på än i alla fall.
EN LEVANDE TRO: Huh?
NÅGON SJUKDOM: Nej.
GYMKORT: Är för ung x'D
NÅGRA KÄRLEKSPROBLEM: Nej..
EN HOMOSEXUELL KOMPIS: Det vet man aldrig, men har inte fått ngt bekräftat x'3
NÅGON FAVORITLÅT: Flera stycken ;D
DUSCHAT IDAG: Ofta man frågar det >.< Men nej, behöver inte göra det förens imorgon. 
NÅGON KOMPIS SOM SNARKAR: Jaa, det är klart. Haha, nej, jag tror inte det. >.<
NÅGON VÄN SOM SPELAR I ETT BAND: Nej, men det dröjer nog inte lång tid ;D
NÅGRA MVG: Vet inte, får inga betyg förens i 8:an
NÅGON SOM FÖRSTÅR DIG: Jadå <'3
TUFF KOMPIS SOM KAN FÖRSVARA DIG: Det vet jag inte ^^ 
NÅGOT BEROENDE: Näej x'3
FIKAT IDAG: Njaa.. Eller jo. ^_^
NÅGOT FAVORITMÄRKE: Nej, alla kläder man använder måste inte vara i ett märke. 
NAGELLACK: Nej, inte just nu.
NÅGON VÄN SOM BOR I ETT ANNAT LAND: Näej


VEM..

AVSKYR DU: Ojj, det kan jag inte säga ;)
HÅNAR DU: Hmm..
DELAR DU MEST MINNEN MED: Har massor av minnen med de flesta ^_^
LÄNGTAR DU MEST EFTER: Jag vet inte.
STÖR DU DIG PÅ: Husch, heemlighet ;)
GOSAR DU MED: Min kudde :D
LAGAR MAT: Ibland Mamma, ibland Pappa, dom turas om ^^
DISKAR: Hört talas om diskmaskin?
STÄDAR DITT RUM: Jag -.-'
TROR ATT DEN ÄR NÅGON: Vaa..?

VILKEN..

TIDNING LÄSER DU: Frida ;D
BUSS ÅKER DU OFTAST: Olika.
FRISYR HAR DU: Lugg.. Och den med min vanliga tråkiga frisyr.
DAG FYLLER DU ÅR: 21 i ngn månad ;)
ÅRSTID FÖREDRAR DU: sommaren och vintern
STAD ÄR DU UPPVÄXT I: Ingen, bor på "landet".

VAD..

GÖR DU NU: Försöker få klart den här listan (;
GÖR DIG TILL EN BRA MÄNNISKA: Bra människa? Finns inget som heter så om du frågar mej x')
GÖR DIG TILL EN DÅLIG MÄNNISKA: MassorMassor ;O
VILL DU ARBETA MED: Ingen aning.
ÄR ROLIGAST JUST NU: Ingenting >.<
HAR DU PÅ DIG NU: Jeans, T - tröja, nya sjalen.
HAR DU FÖR SMINK: Kajal och mascara.
ÄGER DU FÖR SKOR: Converse ;]
HAR DU FÖR STORLEK I SKOR: 39 -.-' 
LÄSER DU FÖR BOK: Pass ^^ 
SKA DU GÖRA NU: Vi får se vad tiden drar med sej x'D
HUR SKA DIN DRÖMKILLE/TJEJ VARA/SE UT: Personligheten räknas ju en hel del.. Men utseendet är också en del ;)

Random

KALLT UTE?: Jaa ):
IDROTTAR DU?: Nej >_<
ELITNIVÅ?: ...
SISTA DU ÅT? PyttiPanna
HAR DU EN GITARR?: Jaa, men en sträng har gått av, ska fixa den ngn gång.
VILKET LAND VILL DU HELST BESÖKA?: Usa tror jag. 
TYCKER DU OM DATASPELSVÅLD? Nej, det är tråkiigt.
MARIO ELLER SONIC? Inget.
HAR DU BRA HÖRSEL? Jag tror det x'D
TYCKER DU OM SÅNT HÄR? Njaa, när det inte blir för långt. 
HAR DU NÅGRA TRUMMOR? Noope.
TITTAR DU MYCKET PÅ TV? Nej, är för det mesta vid datorn. 
VARFÖR: ...
BÄSTA JEANSMÄRKE? Inget spec.
DESIGNKLÄDER ELLER H&M? H&M :D
SENAST SPELADE DATASPEL? The sims 2 ;)
HAR DU NÅGON PIERCING? 2 Ett i varje öra :D
HAR DU NÅGON TATUERING? Nej?
ÄR DU RIK? Nej, jag vara fattig >.<
TYCKER DU OM INDIEPOPARE? Huh?
HAR DU BRA BETYG? Vet fortfarande inte vad jag har.
VAD HAR DU FÖR MATTEBETYG? ...
SNODDE DU DEN HÄR LISTAN UR NÅGON ANNANS BILDDAGBOK/BLOGG? Hah, jaa ;]
VAR DET HÄR KUL? Njaa..

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0