Idag.. Lekte jag med Emma Carro och Sanna *

Hejjhejj .

Stannade inne i stan idag, skulle umgås med tre söwtiihsar. Först så gick vi och käkade Pizza ( Man är ganska hungrig efter skolan >_< ). Jag och Emma delade på en barn pizza ( Vi är ju barn (A) ^^ ), och när vi ätit upp så gick vi till en godis butik x'3 . Efter det så givk vi hem till Carro och studsade studsmatta, vi fotograferade en hel del då också, och då la min kamera av -.-'
Jaja, det är som det är. Och där var vi ett tag, Emma hade fått ngt på hjärnan, typ, Hacuna Matata "Nej Pumba! Inte inför barnen!" x'D Och så sjöng hon och Carro "När jag var ett vårtsvins barn, när jag var ett vårtsvins BAARN!" Vilken humor ;> ( Fast det var ju jag och Sanna som skrattade x'D ). Lite senare gick vi till en lekpark och klättrade i träd, haha, roligt var det i alla fall.
Ja, och det är väl ungefär så min dag sett ut. Imorgon har jag franska, fy och blä. Juust! Fick lite kort från 3 andra i min klass ^^ Amanda, Kajsa och Ida. Men nu ska jag sluta.

Snipp Snapp Snut, så var.. Inlägget SLUT!


Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0