Haha.. Ähm

Hejjhejj .

Lyssnar på musik just nu. Det är "Sweet Marie" med Timo Räsinen. Älskar när jag sjunger "Fucking cold". Det låter så.. Fint ^^ Pratar med Amanda nu. Hon har fått för sej att ******* skulle gilla mej x'D Vet inte vart hon har fått det ifrån. Idag har det bara varit som vanligt.. Inget spec.. Eller, vi har haft kemi för första ggn. Aja. På mitt skrivbord har jag ngt som INGEN annan har, och det är Sanna's tandborste ^^ Hon ska få tillbaka den, bara jag kommer ihåg den. Bilddagboken är borta.. Kommer inte till sidan.. "Bilddagboken är snart tillbaka." står det i en ruta när jag försöker gå in på sidan. Men den kommer nog tillbaka. JappJapp, det var det. Hejdå.

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0