GodMorgon Kl 11:32 .

Eller, jag vaknade inte nu, jag har varit vaken ett tag, men har inte velat gå upp helt enkelt. Idag är det kalas för små - kusinerna. Så vi ska väl åka och gratta dom lite. Aja. Är inte på ngt vidare blogg humör idag. Vill bara sitta och lyssna på min musik ( Och då är det förståss MCR som jag lyssnar på ), och tänka alla mina problem som jag vill föröka förbättra. Ja.. Du förstår nog vad jag menar. Målade naglarna igår ;D   Det är hjärtan som får sitta där den här gången. "Some times I get the feeling, she's watching over me.." ÄälskaÄlskaÄlska "We'll carry on, we'll carry oon.." ÄlskaÄlskaÄlska. Imorgon är det prov på matte också. Trök -.-'    . Idag vill jag inte göra någonting.. Bara sitta hemma och tröka. Titta på tv lr ngt. Btw, nu är det en ny MCR låt som spelas :D

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0