Blogg efter skola ^^

Hejjhejj .

Fick gå till skolan idag. Den värsta av alla dagar var det också, men nu är jag igenom den. Gentjänsten blir då en betydligt kortare dag imorgon, då vi slutar klockan.. 10:50. Och det är ju bra (:
Ska göra min engelska läxa som vi fick idag ( Och ska ha tills imorgon -.-' ) nu. Bäst att gör den nu så att man blir av med den >_< Idag är det Ungdomsgåre också. Jag ska inte gå har jag bestämt mej för ( Än så länge ). Men det beror ju på om det än ngn av mina vänner som ska gå. Så vi får se.. Men för tillfället är det ett "Nej".
Imorgon är det filmkväll hos Sara också, längtan att få träffa de "gamla" klasskamraterna är det ^^
Det var så länge sedan man träffade dom. Så jag är bara glad för att få se dom. Men tyvärr så kunde inte Tilde komma ( Synd ), men då kanske det får bli en annan gång istället. Men nu har jag läxa att göra.

Tudelou ( Eller hur det stavas? xD )

Kram ♥ // Jaoduu

                                                

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0