Nu har jag lust att skriva en lite lite lite längre rubrik än vanligt, så här kommer den rubriken som jag pratar om. Fiinfint (;

Mowhah, okej, det var det.
Just nu så kollar jag på lite bloggar, är inne på Tildes för tillfället ;D   På Tisdag var det prov -.-'    "Lag och Rätt"   TråkiTråk. Men sånt är livet. MEN! Man behöver ju inte se det som ett prov, man kan låtsas att lärarna bara vill veta hur mkt man lärt sej om det man läst om i fyra veckor ;)   Smaarta jag x'D Eller inte alls.   Imorgon är det skola igen, gör inte mej något. Det är ju bara roligt att träffa folk :)     Snart är det Halloween också, KulKul. Hoppas ju på att det är ngn som kommer att hålla ngt, typ.. Myskväll.. Eller fest. Med massa skräckfilmer :D:D Då blir jag jätte glad, älskar skräck genren. Hmm.. Skulle vara roligt om klassen kunde hitta på ngt, lxm, lära känna varandra ännu bättre. Åhh! Nu började jag längta jättejättejätte mkt diit. Men det är bara den 14:e idag, så det dröjer lite till innan man får skrika åt allt hemskt som händer på filmen så att man inte kan somna sen för att man är så rädd för att det ska komma in en mördare genom fönstret och strypa en till döds. *Suck* Längtar. Nu blev det här kanske lite.. Otrevligt, haha, alla som läser kan inte somna på grund av att dom tror att det ska klättra in en mördare genom ett fönster, strypa ihjäl dej, och hänga upp dej i ett rep i taket x'D  Men nu ska jag sluta prata om hur man kan mörda ngn ( Inte så trevligt ;S ). HalloweenHalloween. Men nu måste ju du också erkänna att det är en rilktig härlig kännsla att sitta där i soffan med dina vänner, riktigt nära varandra och skrika tillsammans och ha ngn att hålla i sej i när det blir riktigtriktigt scary. Juust ja! Nu kom jag på! I nästa FRIDA tidning kommer det vara en Halloween special :D ( Eller ngt liknande i alla fall ^^ ) Ojojoj, nu blev det mkt att se fram emot (:   Fyy! Längtar ihjäl mej juu! <'33  HalloHalloween :D:D

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0