Lisstiih ^____^

är du just nu

[ ] Jätteglad
[x] Kär
[ ] Glad
[x] Trött
[ ] Vild
[x] Lugn
[ ] Nervös
[ ] Uttråkad
[ ] Irriterad
[/] Ledsen
[ ] Besviken
[ ] Arg
[/] Sjuk
[ ] Stressad
[ ] Förvirrad
[ ] Sårad
[x] Olyckligt kär

har du..

folköl i kylen: Nej
något husdjur: Ja, 2 hundra, 2 katter.
någon favoriträtt: Jodu, Tacos bland många ;)
någon pojkvän: Nej -.-'
puder på dig: Nope.
några framtidsplaner: Njaej, inte direkt.
en levande tro: Nej ^__^
någon sjukdom: En som kallas "förkylning" x'3
gymkort: Noophej.
några kärleksproblem: Olyckligt kär, räknas det?
någon homosexuel kompis: Inte vad jag vet i alla fall *Misstänksam min*
någon favoritlåt: Många O.~

har du..

duschat idag: Hurså?
någon kompis som snarkar: Har jag säkert >.<
någon kompis som spelar i ett band: Ja (:
några mvg: Får inte veta förens i 8:an.
någon som förstår dig: Ohjaa.
tuff kompis som kan försvara dig: Tror inte det ^___^
något beroende: Tror inte det o.O
fikat idag: Nej.
någon favoritmärke: Hmm.. Nej.
nagelack: Ja ;]
någon vän som bor i ett annat land: Ingen som jag har träffat i alla fall.

vem..

avskyr du: Kan jag ju inte säga *~*
hånar du: Det vet jag inte >.<
delar du mest minnen med: Ojj. Pass.
längtar du efter: "Han"  x')
stör du dig på: Häämlihs.
gosar du med: Mowhih, min kudde ;> 
lagar mat: Ibland Mamma, ibland Pappa.
städar ditt rum: Jag själv.
tror att den är något: Va?

vilken ..

tidning läser du: Frida, Starlet
buss åker du oftast: ******** *** ******** och *********** *** ********* x'D
frisyr har du: Morgon frisyr.
dag fyller du: 21/*
stad är du uppväxt i: Haha, ingen stad direkt >___<



kallt ute: Ja ;(
idrottar du: Nej.
elitnivå: Nej?
åt du senast: Frukost.
har du en gitarr: Nej, men jag har en på rummet ( Pappas )
vilken land vill du helst besöka: Många ^^
tycker du om dataspelsvåld: ?
mario eller sonic : Inget av dom.
har du bra hörsel: Det vet jag inte, halft x'3
tycker du om sånthär: Roligt när man inte har lusst att göra ngt annat.
tittar du mycket på tv: Nja, är nog mer vid datorn >.<
när spydde du sisst:  2 år sen.
bästa jeansmärket: Vet inte. Men har ngt Lee - par.
designkläder eller h&m: H&M
senast spelade dataspel: Igår. The sims 2 x')
har du någon peircing: I öronen ( Om det räknas? )
har du någon tatuering: Nej.
är du rik: Finns det ngt som heter så? o.O

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0