GooderMorgeen .

Haha, världens fulaste rubrik x'D   Skratta hur mkt du vill, för det gör i alla fall jag >___<    Aja, idag har vi prov, ska ha det imorgon också, men då är det i SO, idag är det i NO. TråkTråk. Och så har jag piano spelning också.. Behöver jag säga att jag inte vill gå på den? - Nej. Ska träffa Jonna idag. Vi ska gå och fika, och Sanna hänger också på antar jag (:   KulKul.      Idag ser mitt hår jätte konstigt ut, försökte få det krusigt genom att fläta håret igår ( Medans det var vått ). Men det blev inte så bra. Så idag får ( Alla som vill ) skratta lite extra, det var väl roligt att höra? :D     Men nu så ska jag sluta. Så hejdå på dej ^^

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0