...

Känner mej rätt så irriterad idag. Jag vet inte varför, det bara känns inte rätt av ngn anledning. Eller, jag är väl sur på mej själv för att jag ska vara så blyg. Jag kan inte prata med folk. Eller, jag kan inte prata med folk jag vill prata med för att jag inte vågar. Ja, ******* t.ex (a). Btw så fick vi tröjor idag. *********** musikklasser står det på dom. KulKul (:    Imorgon har vi musik också, KuligareKuligare :D    Får se om jag prata med honom då kanske, ja, jag kan ju hoppas på mej själv eller ngt sånt. Men han brukar ju sitta, för det mästa, i samma rum som jag. Och då sitter han med gitarren i knät. Ja, man kan ju lxm fråga hur det går för honom :)    Väärsta braiga saken att säga juuh x'D    Men det kanske man ska göra ;)  Får se. MEN i alla fall.. Så ska jag sluta skriva nu. Hejdå

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0