Uppsats - Alexander Graham Bell .

Hejsan .
Har inte skrivit på ett par dagar nu, har varit med "syster yster" på simtävling bland annat, hennes första (:   Hon vann inget pris, men det var ju ganska många som var där och tävlade också så..
Måste skriva klart min uppsats om Alexander Graham Bell den här veckan också, senast inlämnad på fredag. det ska vara:



  • Försättssida
  • Innehållsförteckning
  • Inledning
  • Faktatext ( med egna reflektioner )
  • Källförteckning


Så det är lite att skriva, men det ska nog gå bra. Får jag hoppas :o   Imorgon så ska vi ha bad, tråkigt -.-''  vi ska ha klädsim, så jag måste packa ner kläder som jag inte är allt för rädd om. Vi började på nytt på NO:n idag också, nu ska vi arbeta med fysik. Då är nog kemi roligare :)        Men nu måste jag fortsätta på min uppsats så att den blir klar ngn gång.

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0