Skola imorgon - Förhoppningsvis

Idag så mår jag bättre än de senaste dagarna. Det blir nog skola imorgon :)
Har inte hänt så mkt heller, vaknade lite tidigare än förut. Så dagen blir nog längre idag. Om jag inte sover "middag", men det tror jag inte. För tillfället har jag.. inte så väldigt roligt. Så jag ska nog ta och starata The sims 2 - Djurliiiv :DD   Mikaela köpte det expansionspaketet förut, spelet blev segare då :@@   Grrr! Men det går ju att avinstalera annars, men då försvinner världarna som man skapat själv, och jag älskar!! Värkligen ÄLSKAR världen som jag skapat ^^   Muuwh, den heter "Simsiddisim" världsbäst namn, det kan ju aalla hålla med om *stolt* 8)
Men nu så ska jag sluta, kan ju inte låta spelet vänta (a)

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0