;s

Usch, idag mår jag bara.. Piss. Ingenting känns bra helt enkelt. På måndag är det skola igen också, jag vill bara vara hemma och inte göra någonting. Bara ligga och sova.. I 100 år, som Törnrosa. Idag har jag inte gjort ngt anna än att sitta vid datorn. Borde jobba lite matte så att jag inte ligger efter så mkt när skolan börjar igen.
Kollade mitt horoskop idag, så här såg det ut på "kärleks fronten" image84
Man får väl se hur sant det är egentligen. Kollade "personens" horoskop också ( >___< ). Han hade faktiskt lika många procent som jag hade på den här.  


Här kommer ngt jag lånade av Sanna ^^

Hej jag heter Annie
jag är jätte kär i Daniella
men jag tycker att Evelina är snyggast
den fulaste på hela jorden är Linnéa
fast Pappa är nästan ännu fulare
men Andreas L är nog den mest korkade personen jag vet
hetast i universum är Carro
och bästa vän livet ut kmr vara Elin
Hej då, nu går jag hem till Jonna


Bläddra bland kontakterna på din mobil
-Stanna slumpvis
-Ta namnet och sätt in på rätt svar
-FUSKA INTE


Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0