läxa i svenska . || '.'

Hejhej .
Idag fick vi ny läxa i svenskan tills imorgon, det var att försöka komma på hur ordet "häscha" stavas. Och som man ser så vet inte jag hur det stavas eftersom att det är felstavat nu. Så ska vi ha en test också ( imorgon ). Ordklaser är inte vad jag är aldra bäst på, men vi får ju inget betyg på det, dom vill bara se hur långt vi har kommit och jag var sjuk förra veckan, så då missade jag 3 lektioner. Inte så lyckat eftersom att dom gjorde en genomgång då. Visst, jag vet ju vad 'adjektiv', 'substantiv' och 'verb' är, men det är ju inte bara det. det får gå som det går, men nu MÅSTE jag fortsätta med uppsatsen om Alexander Graham Bell. Pappa lånade en bok till mej om honom idag, så ska titta lite i den.


image92

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0