Idag - hemma.

Som sagt, fick vara hemma idag också. Men mår väldigt mkt bättre än dagarna innan. Känner mej ganska frisk nu faktiskt. Imorgon blir det att träffa tjejorna också - kulkul. Det var ju ett tag sedan nu. Så det ska bara bli roligt :DD   Idag fick jag hem läxorna från skolan av Sanna. So och No -.-''    I So:n ska jag arbeta med antikens grekland    och i No:n ska jag skriva klart uppsatsen om uppfinnare. Och eftersom att jag har början på uppsatsen i skolan datorer så får jag börja på nytt hemma. Men det ska nog gå bra.
Idag är det fredag också, med andra ord; Familjens tacodag ^.~  Men nu så ska jag ta och börja söka om lite uppfinnare. Jag har valt att skriva om han som kom på telefonen, kommer inte på vad han hette just nu.. Eller jo!  Alexander Graham Bell.  Jag är ju duktig x'D

Hejdå .

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0