Grr *

Ska kanske träffa Tilde, Jonna och Sanna idag ( åka och bada ;D ). Problemet är bara att jag måste säga till föräldrarna att jag åker, och jag kommer inte åt dom via telefon ;(    Och nu var det väldigt längesen jag träffade Jonna och Tilde, så det skulle vara väldigt mycket mega roligt att göra det idag :)  

*Sur på mamma som inte har telefonen på*

Aja, visade upp "senaste" låten för Emma och Sanna idag. Usch, det låter ju så illa när jag sjunger ;s    Men samtidigt är det så roligt också :)
I alla fall. Den är inte vad man kan kalla bra. Inte den första jag visade för dem heller -.-''  Och så pratar musikläraren endel om det också "Har du börjat på någon ny text än, då?"    osv.


image93

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0