Bad :)

Bad blev det med bruttorna idag :)   kuligt.   Faktiskt så blev dagen väldigt lyckad. Alla fyra ska träffas imorgon också, så blir det lite sova över grejamoja :DD   Ännu kuligare  Men vi ska sova här - Mindre kuligt   ( om du frågar mej )

Jonna visade mej ngn dikt sida också. Det var ju roligt eftersom att det är väldigt roligt att skriva och uttrycka sej med skrivna ord. Och bara för att det är en dikt så måste den ju inte rimma, bara den har den där rytmen som ska vara. Nu låter jag som om att jag skulle vara ngt profs på att skriva dikter, men det är jag inte. Jag är inte bra på att skriva alls faktiskt. Men huvudsaken är ju att jag tycker det är roligt. :)

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0