Tisdag

Idag var jag, S och T och kollade på V-skolan.. Det var jätte fint och trevligt. När vi först kom fram så fick vi vänta ca. ½ timme innan dom öppnade. Men när klockan var 08:40 (ungefär) så fick vi gå in, då skulle vi först till matsalen, där fick vi reda på klasserna. Jag hamnade i 7G :) När den sista klassen (som var vi) ropades upp fick vi gå med våran lärare (som vi kanske kommer att få till hösten) till vårat "hem klassrum". Där skulle vi "mingla" runt lite och fråga massa personer, t.ex vilken stjärnbild en person var född i, men man fick inte fråga en person mer än 2 gånger. När vi gjort det så var det rast i  ½ timme, då man kunde gå och ta frukt i kafeterian. Under rasten så fick vi också titta in i musik salen. När rasten var över så skulle vi gå tillbaka till vårat klassrum. Den här gången skulle vi intervjua en "elev" som vi inte kände sen tidigare. Hon som jag intervjuade hette R. Så skulle vi redovisa om den andra sen. När det var gjort så skulle man görna ngn slaggs tips promenad, fast utan frågor.. Då skulle man gå med ngn som kände till skolan lite mer. Jag gick med R då, och så var det 2 andra som heter K och I. Hmm.. Sen skulle vi gå in till musik salen så berättade musikläraren om hur det var och så.. Efter det så var det lunch.. Det var inte precis det godaste jag har ätigt.. Det var som ng slagt köttfärslimpa (fast hårdare :S) och så var det potatis till. Sen så åkte vi hem vid 12:00 tiden.. När vi kom tillbaka var det rast, dom andra i skolan hade varit på en resa till ngn grotta. När vi skulle in igen så var det bild.. Vi skulle måla stolar (På duk), men jag han inte måla så mkt eftersom att jag skulle spela piano mitt upp i alltihopa.. Så blev det rast igen, och sen blev det musik :D Då tränade vi inför vårshowen.. Fast vi tränade inte hela tiden häller x) Vi.. Flummade en del av lektione också.. Så gick jag hem.. Kände mej heelt hopplös då.. Så sprang jag en bit.. Och nu.. Sitter jag vid datorn x) 

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0