Ojj

Har inte skrivit på ett litet tag nu, var ju på klassresa också, så har inte kunnat eftersom att det inte fanns så många datorer. Japp, i alla fall. Idag är det Onsdag. Inget speciellt hände väl.. Eller.. Jaa, vi hade en lektion när alla tjejer i klassen pratade med våran skol syster.. Det var nog det enda som var annorlunda idag, aa, så såg vi på film också, men det kan man nog inte kalla lektion. Idag fixade jag en ny e-post adress efter som att i den som jag har nu, få finns lite "hemlig information" x) Eller, ny och ny, jag skaffade en till som jag ska använda till att kunna ge ut till folk från t.ex lunar. Sen kan man ha den till att ge ut till tidningar om man vill ha någon mail-kompis. Nu är klockan 22:24.. Ska egentligen sova, men det gåår bara inte. Imorgon är det språk också.. *Suck* Trååkigt.. Jag går själv på Franska, men man kan nog inte säga att jag är en stor stjärna på det.. Vi har inte världens bästa lärare häller, eller, visst är hon bra, men det är två andra killar i klassen, och dom bara förstör ALLT!! Helt störda i huvudet är dom. En gång så skulle vi lära oss namnen på djur, så läraren tog fram massa "gose" djur och finger dockor.. Då satt dom och spelade in en porrfilm på en mobiltelefon!! Och när första lektionen var över och smet ut ur klassrummet sa dom: "Nu ska vi se på våran porrfilm!!" *Suck* Så barnsliga asså.

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0