Måndag

Jaa, idag var man i skolan igen då.. Måndag är inte precis min "favvo" dag.. På morgonen började det som alla andra måndagar, vi hade matte första timmen (*Suck*). Så fick vi veta att det var två tsycken som skulle prova våran skola, dom gick i 5:an och är tvillingar.. Kille och Tjej.. A (Killen såg jätte trött ut och hade stora påsar under ögonen, och E (Tjejen) Hade ngn udda smingning :S Dagen fortsatte iaf.. Nästa lektion var Engelska.. Då skulle vi göra grupp arbeten, jag hamnade men J och I, men eftersom att I var sjuk (Tror jag "/) så var jag bara med J. Vi skulle skriva om "The US bilduing in N Y", vi fick inte så mycket gjort, vi satt bara och pratade för det mästa >.<.. Så såg vi på klockan att den var 11:00 så vi gick på lunch då.. Det var fisk burgare (Mmm). Jaa, det var inte så roligt idag (Det var ju måndag >.<). När klockan var 14:40 var skoldagen slut.. Men efersom att J skulle ha "utväcklingssamtal" så stannade jag kvar till 15:00 då hennes mamma kom. Då tog jag cykeln och drog hemmåt.. När jag kom hem såg jag att M satt och kollade på hennes skolsaker från 1:an, 2:an och 3:an. Då blev jag "inspirerad" och tog fram mina gamla saker.. Efter ett tag så skulle jag släppa ut hundarna, och när jag kom ner i köket och kollade på klockan så var den 16:00. Jag släppte ut hundarna en stund, och kom snart in igen. Då gick jag upp för att plocka undan allt. Så gick jag och startade datorn, loggade in på MSN.. Ingen var inne :( Så då gick jag in här, på blogg.se, för att berätta om min dag, men nu ska jag in på kamrat och lunar :D Okej, nu har jag ljudit lite.. Allt var inte trökigt, vi pratade om klassresan idag, vad vi skulle göra och så.. Vi ska till ett ställe som ligger lite längre upp i landet. Vi ska vara där i 3 dagar.. Det ska bli så rooligt :D Imorgon ska jag, T, S och P prova våran nya skola som vi ska börja i till hösten. Dom hade glömt av oss helt, så vi hade inte fått information om det, förens idag :S Hoppas att det blir bra imorgon iaf då :)

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0