Hmm.. Sjuk..

Japp, trökigt.. Idag var man hemma och sjuk då.. Himla trökigt.. Jag gick upp där vid 07:00 som vanligt för att gå till skolan, trodde jag.. Men efter att jag ätit frukost kände jag hur ont i huvudet jag hade, och yr var jag också, inte speciellt roligt. Så jag fick gå upp och lägga mej igen, och sov till klockan 11:15. Då gick jag upp och slog på TV:en, men det var inget roligt på den.. Efter ett tag så började jag att läsa, 'Hanteringen av odöda', kunde inte låta bli ;). Men sen blev också det trökigt, då gjorde jag lite peddikyr på mejsjälv, det var härligt <'3. När M kom hem, så åt vi lite "mellis", så fixade jag lite med hennes naglar sen.Det tog ett litet tag det med, men tillslut var det klart. Jaa, en hel trökig dag var det.. Regn och rusk var det också. Litet mer åt kvällen satt jag vid datorn, var ute på lunar och så..                    




Men kolla här, en tjej, den har ögonfransar >.< --------> ö.Ö

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0