"Den som är med i leken, får leken tåla"

A sov ju över här inatt i M's rum.. Och det var väl inget mer med det.. Och jag är ju lite retsam av mej, så jag jäklades lite med M. Ja har tagit hennes skor och gömt dom (Men det måste hon ha glömt av). Litet senare tog dom studsmattan, och då tog jag en fotboll som jag kastade på M (men jag missade hela tiden) och A skulle försöka att "skydda" henne. Och rätt som det var, så kastade jag bollen, och då skulle A fånga den, men bollen hamnade istället rakt på hennes fingrar. Så då slutade jag eftersom att A bara satt helt stilla. Så M frågade hon det var.
- Den kärring jäveln kastade bollen rakt på mina fingrar! När jag får den där bollen kommer det att bli "pay time"!
Och M sa inget om det, t.ex att hon inte ville att hon skulle kalla mej det. Jag menar, mina vänner skulle ju inte kalla henne för "kärring" när hon var med, och skulle dom göra det så skulle jag säga till. Men i alla fall så gick jag därifrån (med bollen med mej, jag vil ju inte dö >.<). Så nu typ.. Hatar hon mej, men vem bryr sej?! Jag hartar ju henne med. Okej, nu kanske jag ska ta och berätta vad jag har gjort idag? Aa, jag har inte gjort så mkt, jklats med M för det mästa.. Joo, sen gjorde jag manikyr och peddikyr (^^), det var jätte roligt, så erbjöd jag mej att göra pedikyr på M, men hon ville inte.. Såå, har jag setat vid datorn en del också. Hmm.. Vad tråkigt jag har.. Nu vill jag värkligen göra ngt med en av mina vänner.. Kanske gå ner och spela lite mini golf :)

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0