Sömnlös natt..

Jag var med Jonna och Sanna igår, vi hade bestämt att vi skulle sova över ute i stugan på "min" tomt. Efter ett tag så ringde vi efter Tilde också (:D). Jag, Sanna och Jonna hade köpt en dricka (fanta) och ett kg fruktkola :O :P . Aja, iaf.. Under natten så hittade vi på massa "bus" mot folk på internet (Tänker inte berätta vad). Vi surfade nog runt ända tills klockan var där vid 02:30, sen försökte vi sova, men det gick inte så bra, så då gick vi på en promenad ^^. Sen så när vi kom tillbaka så var vi rätt trötta. Då lade vi oss och pratade i ett par timmar ^^. När klockan var ngn snans där vid 05:30 så var alla så trötta så vi la' oss. Fast Jonna hade haft en mygga vid örat hela tiden, så hon hade varit vaken ända till klockan 06:00 :O . Sen sov alla till 11 - tiden. Då gick vi upp och kollade på "Wallander Steget efter". Sen så ville jag och Jonna bada, och det gjorde vi :) . När vi kom hem (vid 14 - tiden) så åt vi frukost (varmkorv x]). Sen hade vi tänkt att vi skulle se på "Just my luck", men vi gick till affärn istället. När alla handlat klart så var klockan 17:30 :O och då åkte vi tillbaka igen och började packa ihop allt. Det var min dag det :D

Kram// Jaoduu

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0