Måndag

Jao.. Idga var det måndag då.. *Suck* Det hände inte så mkt häller idag.. Sista lektionen idag fick vi spela brännboll.. Det lag som jag var med i sörlorade med rätt så stort.. Jaja.. Sånt är livet brukar man visst säga. När jag kom hon så satte jag mej vid datorn (var ju så trött). Sen ringde Linn och undrade om jag ville följa med henne, Ida och Madde för att pka och bada i skön i närheten av dom. Och eftersom att det var så varmt så tackade jag "Ja" till erbjudandet. Vi skulle mötas vid Idas hus, och jag blev en kvart försenad. Men det hade visst inte gjort så mkt eftersom att Idas bror Oskar skulle med, och så var det en annan från min klass också.. Mattias heter han. Vi kom fram.. Alla hade badkläder under kläderna, men det hade inte jag, så jag fick stå och byta om bakom en sten. Ngn timme senare så hade vattnet blivit as vidrigt! Det var aldeles grönt och det var mögel i det :S Då åkte vi tillbaka (Jag menar, vem vill bada med mögel? "/). Aja, filar fortfarande på solbrännan.. Det går frammåt iaf :) Är inte lika brun som Catti då (Men det är ju bara för att hon steker, inte solar, utan steker sej :O ). Skaffade bilddagbok igår också :) Vad jag heter får ni klura ut själva ;P

Ha det bra! M.V.H // JaoDuu


Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0