Sovmorgon *

Igår så slutade vi skolan för denna termin, det är riktigt härligt med jullov ;) Snart är det Julafton också :D:D 3 Dagar kvar. Idag blir det nog inte av att göra så väldigt mycket, mest att sitta hemma och ta det lite lugnt, titta på film kanske :]  Och just nu har jag inte någonting speciellt för mej, så det får hon bli en lista.
  • Den roligaste fritids syselsättningen: Det är nog simningen, musiken, vännerna och datorn O.~
  • Vad heter din bästa vän?: Så klart så har jag inte bara EN bästa vän, utan jag har FLERA bästa vänner. Och sen så tycker jag inte om att rabbla upp mina vänner, jag är rädd att jag ska glömma någon som tycker att vi är vänner. Jag berättar inte vilka mina bästa vänner är, men jag kan skriva ner vad ALLA mina vänner heter ;)    Tilde, Jonna, Sanna, Emma, Carro Catti, Ida, Amanda, Kajsa, Ida, Daniella, Ellinore, Jessica, Linn, Linnéa, Linnéa ( ^^ )   Men har säkert glömt någon nu i alla fall.
  • Vad tycker du om att få julkort?: Det är nog ett av det roligaste man kan få innan Jul, särskilt när det är till en själv ;]
  • Älskar du dina vänner?: Det var nog en väldigt dum fråga, såklart att jag älskar mina vänner :D <333
  • Hur ser det ut i ditt rum?: Stökigt! Jag måste värkligen ta tag i mej själv snart och säga till mej själv att "Nu är det du som städar ditt rum!"
  • Den senaste du fick ett sms av: Sanna
  • Den senaste du skickade ett sms till: Catti


Så där, nu ser det inte lika tomt ut i alla fall ^^
Och i det här inlägget använde jag inte en enda förkortning :D

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0